مرجع اندروید ایران

در بلاک اندروید استوری میخوانید، بهترین های دنیای اندروید مقالات و اخبار حوضه android

مرجع اندروید ایران

در بلاک اندروید استوری میخوانید، بهترین های دنیای اندروید مقالات و اخبار حوضه android

  • ۰
  • ۰

Tuned app

برنامه جدید تنظیم شده Facebook برای کمک به زوجین در کنار هم قرار گرفته است
تنظیم شده یک برنامه رسانه اجتماعی است ، اما فقط برای دو نفر در یک رابطه است که می توانند به صورت خصوصی یادداشت ها ، برچسب ها و آهنگ ها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.
تیم آزمایشی محصولات جدید فیس بوک برنامه ای را با نام تنظیم شده برای کمک به زوجین برای به روز ماندن در کنار یکدیگر راه اندازی کرده اند. اساساً ، این یک بستر رسانه اجتماعی است ، اما فقط برای شما و دیگری مهم است. یا همانطور که فیس بوک می گوید ، "یک فضای خصوصی برای زوج ها".

در تنظیم ، کاربران می توانند چیزهایی را در یک فید دفترچه خصوصی به اشتراک بگذارند که می تواند با عکس ، یادداشت ، کارت ، یادداشت های صوتی و سایر خاطرات جمع شود. فید برنامه یک خاطرات روزانه از انواع مختلفی است که زوج ها می توانند به یکدیگر بگویند که چگونه از یک دیسک طیف عاطفی رنگی استفاده می شود.


به علاوه ، کاربران می توانند علاوه بر ساخت برچسب ها و واکنش های سفارشی ، حساب Spotify خود را به هم وصل کرده و آهنگ ها و لیست های پخش را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. برنامه جدید فقط زوج های فیس بوک قابل بارگیری است ، اما از همین حالا محدود به پلتفرم iOS است.

  • ۹۹/۰۱/۲۰
  • مهدی ایکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی