مرجع اندروید ایران

در بلاک اندروید استوری میخوانید، بهترین های دنیای اندروید مقالات و اخبار حوضه android

مرجع اندروید ایران

در بلاک اندروید استوری میخوانید، بهترین های دنیای اندروید مقالات و اخبار حوضه android

  • ۰
  • ۰

واتس اپ محدودیت تعداد افراد در تماس های گروهی را به روز می کند واتس اپ احتمال دارد در جدیدترین نسخه خود تعداد کاربران در تماس های گروهی صوتی و تصویری را برطرف کند.

در طول قرنطینه ، به دنبال شیوع ویروس Corona ، استفاده از خدمات ارتباطی آنلاین افزایش یافته است و افراد برای برقراری ارتباط با یکدیگر از تماس های صوتی یا ویدئویی در شبکه های مختلف استفاده می کنند. بر اساس گزارشات منتشر شده ، ظاهراً امکان پذیر است که واتس اپ محدودیت های گروه شما را در دستگاه های Android و iOS تعیین کند و به بیش از چهار کاربر امکان برقراری تماس تلفنی با صدا و فیلم را می دهد.

تماس گروهی WhatsApp پیام ها و تماس های WhatsApp را محدود می کند در حال حاضر ، کاربران واتس اپ می توانند تماس های گروهی خود را حداکثر به چهار کاربر همزمان انجام دهند اما بروزرسانی آینده واتساپ باعث افزایش تعداد شرکت کنندگان در هر تماس گروهی حداقل 6 می شود. کاربران البته کاملاً مشخص نیست که تعداد کاربران هر تماس گروهی در واتس اپ به حداکثر تعداد افراد بالا می رود ، اما می دانیم که این ویژگی برای تماس های صوتی و تماس های ویدیویی فراهم می شود.

این بروزرسانی پیام خوشحال کننده ای برای دو میلیارد کاربر شبکه اجتماعی است که از مهارت های این پیام رسان استفاده می کنند و این بروزرسانی برای وضعیت این روزهای قرنطینه بسیار راحت خواهد بود.

این به روزرسانی ها هنوز در نسخه بتا واتس اپ ارائه نشده است ، اما طبق برخی کدهای شناخته شده WABetaInfo ، این تغییرات به زودی به جدیدترین نسخه برای کاربران اندرویدی و iOS تحویل داده می شوند ، اما زمان دقیق این بروزرسانی هنوز مشخص نیست.

  • ۹۹/۰۱/۳۱
  • مهدی ایکس

نظرات (۱)

  • اینستا گرام ها
  • ممنونم از وب خوبتون با تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی