مرجع اندروید ایران

در بلاک اندروید استوری میخوانید، بهترین های دنیای اندروید مقالات و اخبار حوضه android

مرجع اندروید ایران

در بلاک اندروید استوری میخوانید، بهترین های دنیای اندروید مقالات و اخبار حوضه android

  • ۰
  • ۰

این شرکت از معرفی Mi Ch5 مدل shaobe و Amazfit Ares ، یکی دیگر از وسایل پوشیدنی امسال خبر داد.

در آغاز سال 2020 شایعاتی درباره جانشین Mi Band 4 منتشر شد. امروز ، این شرکت زیر مجموعه ای از مارک است ، در شبکه اجتماعی چین ، Vibo تایید می کند Mi Bnad 5 در هر صورت امسال معرفی می شود. همچنین یک پیام تأیید شده از سوی این شرکت برای عرضه مدل جدید Amazfit به بازار در ماه های آینده با نام Amazfit Ares شنیده می شود.

شایعات مربوط به آرس در یک اتاق آنلاین ، یکی از مشتریان چینی در برنامه رسمی هوامی منتشر شد تا اطلاعاتی در مورد این اسباب بازی مشاهده کنید. شرکت آئروسل به طور رسمی به اطلاعات فاش شده پاسخ داده و توضیح داده است که این لیست در برنامه ناخواسته نمایش داده شده است و مشتریان می توانند در ماه های آینده منتظر راه اندازی این دستگاه جدید باشند.

Amazfit Ares

در بیانیه خود ، Amazfit of Ares از 70 حالت مختلف ورزشی پشتیبانی می کند و یادآوری می شود که وی نمای ورزشی از کاربر را به کاربران ارائه می دهد. اطلاعات بیشتری در مورد این اسباب بازی به اشتراک گذاشته نشده است ، اما انتظار می رود که طراحی محصول جدید این شرکت ، زبان طراحی محصولاتی مانند Amazfit Rex و Amazfit GTS یا Bip S را ترکیب کند.

علاوه بر این ، زیرمجموعه ای از برند اطلاعات زیادی در مورد مشخصات دقیق یا تاریخ دقیق اسباب بازی منتشر نکرد. در حقیقت ، پست در شبکه اجتماعی Vibo ذکر شده ، اطلاعات بیشتری درباره تکذیب شایعات درباره جدایی با این شرکت بود. در هر صورت ، مطابق نسخه قبلی ، پیش بینی می شود که اسمارت فون های shiaois با صفحه نمایش amold 1.2 اینچی و پشتیبانی NFC و قیمت 179 یوان (26 دلار) به بازار عرضه شوند.

  • ۹۹/۰۱/۳۱
  • مهدی ایکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی